Merhaba
Bu çözüm başka bir cihazdan Samsung S21 'e geçip NFC Ödeme Pos'da Başka Kart Okutun hatası alanlar için bir çözüm içermektedir. Farklı bir cihazla NFC ödeme yöntemiyle sorun yaşıyorsanız sizde buna benzer bir çözüm deneyip sonuç arayabilirsiniz. Konuya geçersek daha önce başka bir cihazla sorunsuz NFC ödeme yaparken S21 'e geçiş yapınca sorun yaşamaya başladım. Google amcada araştırma yaptığımda bulduğum çözümler işe yaramadı. Bende kendimce çözümler denemeye başladım ve sonuca ulaştım.
Öncelikle eski cihazımdan Banka Mobil Uygulamasını kaldırdım.
Sonra yeni cihazımın Banka Mobil Uygulamasından
Ayarlar - Güvenlik Ayarları - Kayıtlı Cihaz Listesi kısmından eski cihazımın erişim yetkisini sildim.
Sonra Samsung S21 cihazımdan Banka Mobil Uygulamasını kaldırdım ve yeniden kurdum.
Telefonunun Ayarlar Bölümüne giriş yaptım
Bağlantılar kısmında NFC ve Temassız Ödemeler Kısmını açık konumuna getirdim.
Banka Mobil Uygulamasına giriş yaptım.
Tüm İşlemler - Kartlar - Mobil Temassız Ödeme İşlemleri - Kart Kullanıma Açma / Kapama
Mobil Temassız Ödeme Tanımı , Öncelikli Kart Seçeneğini aktif hale getirdim.
Aktif hale getirince zaten işlem başarılı diye uyarı çıkıyor artık NFC ile ödeme yapabilirsiniz.
Aklınıza bu yazıyı okuduktan sonra bir çok soru gelmiştir mesela yeni telefondaki uygulamayı niye kaldırdın gibi bir çok varyasyonu denedim Google amcada yazılan başka çözümleri de denedim hep aynı hatayı aldım doğru sonuca ulaştığım sonucu baştan itibaren sizle paylaşmak istedim.
Umarım sizin de işinizi görür
Yorumlar
Yorum Gönder