Ana içeriğe atla

Lg Smart Tv ( 47lb670v ) WebOS 2 Türksat 4A Kanalları eksik buluyor ?



Merhaba

Daha önce televizyon ile ilgili yazdığım yazılar Google Amca'da 1. sayfa ilk sıralarda çıkmaya devam ediyor buda yeni yazım olsun diyerek konuya başlayayım.

Geçenlerde televizyonda kanal atlama problemi oluştu, yani 8. kanal silindi direk 7. 'den 9.'ya atlamaya başladı televizyon. Sadece Kanalın kendisi silinse yine elle eklenir direk sıralamadan 8 sayısı silindi. Uğraştım bayağı, Google amcaya sordum bir türlü çözüm bulamadım LG müşteri hizmetlerini aradım çözüm fabrika ayarlarına geri dönmek dedi. Neyse tek çare fabrika ayarlarına geri döndük.

Ancak bu seferde kurulum yaparken Kanal araması yaptım normalde 600-700 civarı kanal varken sadece 160 civarı kanal göstermeye başladı televizyon. Yeniden arattım, Türksat'ın sitesinden kendim frekans ekledim, var olan frekansları sildim tekrar tarattım derken bir sürü kombinasyon denedim yine olmadı.

Tabi bir yandan Google amcaya sordum, onda da çözün bulamadım. Tekrar Müşteri hizmetlerini aradım , sağolsun yardımcı oldular adım adım işlemleri yaptık :)

Eğer sizde de Lg televizyonum Türksat 4A uydusunda ki tüm kanalları bulmuyor , kanalları eksik buluyor diyorsanız işin hikaye kısmını geçip buradan sonrasını okuyabilirsiniz :)

Şimdi öncelikle

Menü - Kanallar  - Kanal Ayarlamaya kısmına girin

Karşınıza Otomatik Ayarlama , Manuel Ayarlama fln filan gelecektik.

Burada Otomatik Ayarlamayı seçin

Şimdi Karşınıza

Anten - Kablo - Uydu seçenekleri gelecektir

Uydu ' yu seçip yolumuza devam edelim.

Şimdi karşımıza

Türksat - Digitürk Eutesalsat - Digitürk Tüksat fln filan seçenekler gelecek siz oradan Diğer Operatörler'i seçiyorsunuz devam ediyorsunuz.

Bu adımı iyi okuyun bende Türksat diye atladım olmuyor onu seçince :)

Şimdi Diğer Operatörler diyoruz ama yine karşımıza Türksat çıktı

Şimdi aşağaki menüden  Uydu Ayarları diyoruz ,



Burası önemli dikkat edin Ayarlarda 

Transponder 12380 v 27500 olacak muhtemelen öyledir. (en azından bende öyledi düzeltmeme gerek kalmadı.)

ve

Diseqc kısmı A seçilmiş olacak ben bu ayarı sürekli atladım asıl sıkıntı burdaymış



Tamamlandı deyip , Sonra ileri yapıp

Arama Seçeneklerinde

Sadece Ağ Aramayı seçip başlat derseniz. (Şifreli Kanalları Atla vb. seçenekler seçili olmasın.)

Kanal araması başlayacak ve bütün kanalları, eğer aşamalarda bir yanlışlık olmadıysa, bulacaktır. En azından bende buldu diyerek yazımı noktalıyım.

Umarım bu bilgi işinize yarar.

Şimdiden kolay gelsin, iyi seyirler.

Yorumlar

  1. Allah razı olsun, işe yaradı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun büyük bir yükten kurtardınız :)

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun senden. Aynı olaylar uh webos 3 serisi ama süpersin kardeşim işe yaradı

    YanıtlaSil
  4. Çok çok çok teşekkürler ��

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler 1 haftadır kafayı yemistim

    YanıtlaSil
  6. TeşekTeşekkürler işe yaradı

    YanıtlaSil
  7. İki gündür baya uğraştım. Çok sağolun işe yaradı.

    YanıtlaSil
  8. kanallarin yerlerinin degismesini nasil hallettiniz

    YanıtlaSil
  9. Ya arkadaş hakkaten Allah razı olsun iki gündür uğraşıyordum.

    YanıtlaSil
  10. arkadaslar bende kanallarin hepsi var zaman zaman kendilginden kanallarin yerleri degisiyor sonra aramak zorunda kaliyorum nereye gitti diye çözüm saygilar

    YanıtlaSil
  11. Uğraşıyorum bir haftadır. Şimdi deniyorum eğer olursa milyon kez teşekkür

    YanıtlaSil
  12. Star cikmadi bende neden olabilir teşekkürler guzel bilgilendirme

    YanıtlaSil
  13. Allah razı olsun, nihayet bi çözüm bulabildim.

    YanıtlaSil
  14. Arkadaslar bende yayin sorunu yok ama kanallar eksiliyor mesela 15 19 atliyor 58 den 67 ye atliyor ve aradaki kanallara hoc bir sekilde ulasamiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de lg sj800v model televizyon var O sorun bende de var bence yazılımsal bir sorun çünkü diger odada lg marka televizyon da kanal numara atama menüsü var benim televizyonda yok

      Sil
  15. arkadaşlar benim problemim de lg smart tvde ayarladigim kanallarin kendiliginden arasira yerleri değişiyirdu sinir bozucuydu.servisini aradim geldiler baktilar hersey normal dediler gittiler problem arada bir tekrar etmeye devam etti.biyerde okumuştum anakarttan olabilir diye servise telefon açtim anakartin değişimi konusunda israr ettim geldiler değiştirdiler 3 ay falan geçti birdaha hiç olmadi inşallah yardimci olabilmişimdir saygilar.hersey garanti dahilinde.

    YanıtlaSil
  16. Valla Allah razı olsun kardeşim bütün siteleri denedim olmadı seninki oldu çok sagol

    YanıtlaSil
  17. Transponder 12380 v 27500 cıkmıyor

    YanıtlaSil
  18. Sana bi yemek ismarlamak isterdim cok sağol

    YanıtlaSil
  19. Allah razı olsun kardeşim senden, adamın dıbısın vesselam 👍😊

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkürler. Gerçekten işe yarıyor.Kaç günüdür araştırıyordum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara da askeri malzeme satan yerler

Askerliği Ankarada yapıyor yada yapacaksanız bu bilgi çok işinize yarayacaktır. Öncelikle Kızılay'dan Ankaray'a biniyorsunuz. Ankaray'da Maltepe durağında iniyorsunuz Maltepe durağından yer yüzüne çıktığınızda Anadolu Ajansı Genel Müdürlüğünün hemen bitişiğinde Tandoğan Askeri malzemeler pasajı var. Orda A'dan Z'ye bütün malzeme ihtiyacınızı giderebilirsiniz . Pasaj olduğu için çok fazla mağaza var malzeme kalmaması veya tekelleşme nedeniyle fiyat artışı da olmuyor fiyatlar gayet makul düzeyde. Hayırlı teskereler Edit 2022 : Yazıyı 2014 yılında yazmıştım geçenlerde araştırma yaptığımda bu çarşı ve dükkanlar kapanmış. Alternatif yerleri aşağıda belirttim. 2014 yılında askerlik yaparken acemi birliğinde spor ayakkabım kaybolmuştu usta birliğinde de spor ayakkabısı olmayanlar için sorun oluyordu o zaman askeri malzeme satan yerleri araştırmıştım Maltepe Pasajı ve Sıhhiye'deki pasajlar vardı Maltepe'nin kapandığını öğrenince yazıyı güncellemek için Sıh

Casio fx 82ms ile farklı tabanda logaritma hesaplaması yapmak

Bugün arkadaşım bana logaritma 3 tabanında bir sayıyı bizim hesap makinesinde nasıl buluyoruz diye sordu bende merak ettim, daha önce hiç kullanmamıştım. Araştırdım zaten direk olarak bizim makine ile hesaplayamıyormuşuz. Aşağıdaki denklem yardımıyla bu hesabı kolayca yaptık sizde bu sayede kolayca yapabilirsiniz. Örneğin logaritma 2 tabanında 16 ( log 2 16 ) değerini hesaplamak istiyorsunuz.  Hesap makinenizde log 16 / log 2 yaparsanız (aşağıda da resim olarak formül var) istediğiniz sonucu bulursunuz. Hesap makinesi sadece 10 tabanında işlem yaptığı için bu şekilde pratik kısa yolu kullanabilirsiniz Birde bu hesap makinesinin kısa yollarını yapabileceğin işlemlerini gösteren bir döküman buldum işinize yarar Edit 2021 :  Prof. Dr. Ahmet TOPÇU hocamızın 2019 yılında vefatı sebebiyle verdiğim link bozulmuş bu nedenle linki sildim ancak  https://insaat.ogu.edu.tr/Personel/Detay/46/prof-dr-ahmet-topcu  bu sitede ilgili dökümanlar duruyor.

Kızılay'dan ANKAmall AVM ' ye nasıl giderim ?

ANKAmall Avm'yi tadilata girmeden önce gezmiştim , bayağı bir dükkanı sineması fln tadilattaydı merak ettim  nasıl olmuş diye  gerçi bütün avm 'ler aynı ama  :) Sizde Ankaraya gelmişken şu ANKAmall 'u bir geziyim derseniz. Metroyu kullanmanızı öneririm. Kızılay Metrosuna giriyoruz. Kızılay metro istasyonunda büyük bir çarşı var genellikle kıyafet ağırlıklı dükkanlar ayrıca Şeyh Şamil Camii var bunu da not olarak düşelim. Ankarada Metro , Ankaray ve bazı otobüsler ile seyahat etmeniz için bir AnkaraKart ihtiyacınız olacaktır , umarım vardır çünkü kızılay istasyonunundan yenisini almak genellikle sıra olduğundan biraz uzun sürüyor ancak Bankamatik tarzı çalışan ve istasyonun belli bölümlerinde bolca bulunan Smartbanko tarzı cihazlardan almanız sizin vakit olarak yararınıza olur.                         Foto: Smart Banko Ayrıntıları geçersek Kızılay Metro İstasyonundan Metro bölümünden giriş yapmanız  ( Ankaray bölümü de var ondan özellikle yazdım ) Kı