Merhaba
Geçenlerde bir maça gitmek için Passolig kart çıkarttık ve Passo.com.tr den üyelik açtık sağolsun kombinesi olan bir arkadaş da kendi biletini bize devretti. Ancak bilet devir maili gelmesine rağmen passo.com.tr veya Passo Mobil'de bileti göremedik. Açıkçası biraz panik yaptık maça da çok az kalmıştı, zaten maça yakın zamanlarda Passolig Müşteri hizmetlerine 0850 724 33 44 ulaşmak çok zor oluyor , Google amcada da bir bilgi bulamadık açıkçası.
Sonra Passo.com.tr'yi karıştırırken bir şey fark ettim. Hızlıca çözüm kısmını okumak isteyenler için çözüm burdan sonra başlıyor.
Aslında karışıklık şuradan çıkıyor bir https://www.passolig.com.tr var bu Passo Kartın satın alındığı sistem yani maça girmek istiyorsanız bu karta ihtiyacınız var kart satın alıyorsunuz aynı Belediyelerin İstanbulkart, Takkart gibi sistemleri gibi. Bir de passo.com.tr var bu da kartınıza maç bileti , kombine vs. etkinlik satın alarak yükleme yaptığınız yer. Sizin passolig kartınız varsa sorgulama yaptığında sorun yoksa anlatacağım çözüm muhtemelen işinize yarayacak.
Öncelikle Passo.com.tr 'ye giriş yapıyoruz.
Üst köşede Giriş Yap / Üye ol bölümünde ismimiz yazacak o kısma tıklayarak menü sayfasına giriş yapıyoruz. Hesabım kısmında en altta hesabı bağla diye bir kısım var , maalesef size anlatırken bunları yaptığım için bende çıkmıyor ondan paintte yazdım :)
Hesabı bağla kısmına basınca ekrana Passo kart bilgilerini gireceğiniz bir ekran açılıyor. Buradaki işlemle aslında Passso.com.tr hesabınıza Passo kartınızı tanıtıyorsunuz bu işlemleri tamamlayınca biletlerim bölümünde maç biletinizi görebilirsiniz.
Maç biletinizi bu şekilde de göremiyorsanız bilet satın alma veya devir işleminde bir sorun çıkmıştır.
Umarım işinize yarar.
2015 yılında yazdığım Passolig Yaşanan Sorunlar ve Kendimce Çözümler yazısına da buradan okuyabilirsiniz.
https://internetteararken.blogspot.com/2015/09/passolig-yasanan-sorunlar-ve-kendimce.html
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
YanıtlaSil